Re: Celeron na GigaByte

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 23:51:51 MET

W dniu Mon, 21 Feb 2000 16:12:12 +0100, "Tomasz Bielec"
<bielec_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

>Czesc,
>
>do ilu da sie podciagnac Celeron'a 400MHz na plycie GigaByte 6BXC???

U mnie działa stabilnie na 450 Mhz. Chłodzenie standardowe,
zwykły wiatrak i procek posmarowany silikonem, napięcie
również standardowe. Chodzi tak po 8-9h dziennie z klientem
seti działającym cały czas w tle. Przy FSB 83 Mhz następuje
zwis po ok. 10-15 minutach, FSB 100 Mhz w ogóle nie idzie.
Pewnie mam zbyt cienkie chłodzenie.

>Ewentualnie, czy da sie jakos na tej plycie zmienic mnoznik AGP ?

Sam bym chciał to wiedzieć... Gigabyte ponoć wypuścił jakieś
własne ustrojstwa do software'owego podkręcania (na wzór
SoftFSB), ale pomimo długiego przeglądania ich WWW nie udało
mi się namierzyć żadnych "downloads".

pzdrfk,

Marcin

--