Re: CD-RW

Autor: marcolphus (markolf_at_kompit.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 23:41:43 MET

MoN wrote:

> Czesc ...
> Mam progz WinOnCd i kce nagrac plytke CD-RW.
> Czy przy nagrywaniu tej plytki mam postepowac tak
> samo jak z CD-R ?

Tak.

> Jak to jest z zamykaniem sesji ?

Normalnie, tak jak w przypadku CD-R.

> Jak zamkne sesje w CD-RW to juz nic z nim nie zrobie ?

Dograc, nie dograsz, ale zawsze mozesz skasowac i nagrac na nowo.

> Jak kasowac dane z CD-RW .... pytam sie bo nie kce sobie
> zchrzanic krazka za ok. 20 zl .. .lol

Akurat WinOnCD nie znam, ale na pewno ma gdzies funkcje Erase Disc. Lub
cos w tym stylu.

--
== titan solaris ============== http://members.tripod.com/markolf ==
== complete text-based discographies of Fluke, Leftfield & Photek ==