Jaka karta dzwiekowa???

Autor: marcolphus (markolf_at_kompit.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 23:36:20 MET

Chcialem zmienic karte dzwiekowa, bo obecna troche mi nie odpowiada
(Yamaha YMF-741). Jaka mi doradzicie?? Musi tylko spelniac ponizsze
wymagania:

- malo szumow
- wyjscie audio out (i na speaker osobno)
- wejscie audio in (a mikrofon tez osobno)
- nie musi byc na PCI (ale moze)
- 100% kompatybilnosc w DOSie z SB
- dzwiek 3D
- i nie moze to byc LIVE!! - bo na to mi szkoda kasy

Moze Aural Vortex ??? Ma ktos dobre doswiadczenia???

--
== titan solaris ============== http://members.tripod.com/markolf ==
== complete text-based discographies of Fluke, Leftfield & Photek ==