Nhl99 + Savage4 problem

Autor: Pepe (piotr_b_at_astercity.net)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 22:21:17 MET

Czesc.
Moj kumpel ma Savage 4, test directx dziala ok karta wydaje sie w miare
szybka a mimo to Nfs4, Nhl99 ( gry EA Sports) nie dzialaja tzn software ok
ale po zainstalowaniu najnowszych sterownikow i ustawienia directx'a po
wejsciu do gry i menu gra sie wiesza - nie za bardzo moge stosowac metode
prob i bledow a wiem sam mialem i740 i Nfs4 dzialalo b.dobrze na Celeronie
300 wiec wiem ze powinno dzialac. Jesli ktos orientuje sie co powinienem
zrobic bede wdzieczny za pomoc.
Sle na rozne grupy moze ktos pomoze.
Pozdro
Pepe