Re: odkodowanie canal+

Autor: Wiesław Roszak (W.Roszak_at_par.gov.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 15:09:49 MET

Eeee, widzialem wczoraj u qmpla znakomicie odkodowany Canal+ (rowniez dzwiek
byl bez zarzutu)
na takim zestawie: Celeron 400, 64 MB Ram, grafika 8 Mb (nie pamietam, jaka)
Soundblaster 128, karta TvMax i Borg. Wszystko to chodzilo pod Win98 SE PL.
Podejrzewam, ze Twoj AMD jest nieco za malo wydajny do tego celu, bo reszte
sprzetu masz lepsza...

Pozdrowienia

Wieslaw Roszak
w.roszak_at_par.gov.pl