Celeron 433@650

Autor: Leszek Bogdański (leszek55_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 16:48:28 MET

Witam
Przed chwila po raz pierwszy puscielem Celerona 433BOX na 100Mhz. (napiecie
2.0 PCI 1/3 AGP 2/3. Wszystko poszlo gladko, zarzucielem Unreala, 3DMark
2000 i jest OK. Chcialbym sie spytac, czy mozna to tak zostawic na stale, bo
nie mam zadnego dodatkowego wentylatora. Na procku zwykly wiatrak Intela.
Program Winbond Hardware Doctor 2.10 pokazuje temperature proca w granicach
48 stopni a systemu 32 stopnie. Nie wiem tylko, dlaczego pokazuje mi, ze CPU
Fan i Power fun sa wylaczone.
Poza tym 3D Mark 2000 pokazuje mi dosc slabe wyniki zarowno, gdy proc byl
podkrecony na 540 jak i teraz. Podkrecanie minimalnie zmienilo te wyniki. W
demo Helicopter przy procu @650Mhz uzyskalem:
29,3
17,8
6,7fps
a tym drugim:
33,3
16,7
9,4
Mam niefirmowa TNT2 M128 32MB, i 128MB RAM. Jakim programem podkrecic
grafike, i zobaczyc na ile teraz chodzi? Czy przy niepodkreconej grafice
powysze wyniki nie sa za niskie? (ogladalem wyniki na Benchmark3D i tam byly
lepsze przy mniej podkreconym procu i takiej samej grafice)
Prosze o sugestie
Dzieki
Leszek