Re: Plyta ACorp i Riva na AGP

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 15:52:42 MET

"Bogusław Witkowski" <witold_at_mat.uni.torun.pl> wrote in message news as
follows:
> Mam nastepujący problem. Mam plyte glowna ACorpa z PIII. Karta Nie chce mi
> sie na niej zainstalowac Riva. Mialem Rive TNT oraz Riva M64 TNT2 i jest
> samo. W windzie pisze mi ze kata nie zostala skonfigurowana poprawnie i
> chodzi tylko w 640x480 jako standardowa karta PCI. Moze ktos mogly mi
pomoc.
> pozdrawiam serdecznie

Zobacz w biosie czy masz przydzielone IRQ dla VGA
W dawnych czasach przy instalacji rivy pomagalo rowniez
zmienienie klawiatury windows na angielska (pozniej mozesz przywrocic PL)
Sciagnij nowe drivery np. 3.68
Nie wiem na jakim chipsecie stoi ten ACorp - jesli
Via - sciagnij Via service pack

Roger