Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 15:13:27 MET

Wojciech Puchar wrote:
>???? co robisz z tym tunerem

poza oglądaniem TV zrzucam też obrazki na dysk - to działa bez problemu,
tylko, że jak chcę je w locie kompresować do jpeg - to mam 4fps w 320x200,
a jak chcę z tych obrazków zrobić mpeg - to kilkaset obrazków robi
kilka minut...
a jeszcze dźwięk...

>a wiec takie pytanie - po jaka ch.. jakies KDE i inne.
>nawet gdyby to nie dzialalo wolniej to nie widze sensu - tylk zajmuje
>miejsce na monitorze i jest niewygodne

czy ty w ogóle wiesz co to jest KDE?
to _nie_jest_ windowmanager, jak fvwm, to przede wszystkim kdelibs
pod które napisano już bardzo dużo programów (ostatnio używałem
np. killustrator, co poza xfigiem polecisz z tej dziedziny?)