Caldera OpenDOS

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 12:40:10 MET

Probowalem sobie zainstalowac Caldera OpenDOS (wersja 7.01). System mi sie bardzo
podoba - zwlaszcza jego mozliwosci zarzadzania pamiecia - ale nie spodobala mi sie
jedna rzecz, ktora spowodowala, ze jednak zrezygnowalem z niego i wrocilem do
"zwyklego" MS-DOSa 5.0 ktorego mialem poprzednio. Otoz po zaladowaniu systemu
non-stop pali mi sie kontrolka twardego dysku (chociaz nie slychac, zeby dysk
cos robil). W zwiazku z tym mam pare pytan:
1) czy ktos tez mial podobny objaw?
2) czego system moze wlasciwie chciec non-stop od dysku?
3) jak to zmienic badz czy zostalo to zmienione w nowszych wersjach (o ile takie
sa - bo nie wiem jaka jest najnowsza wersja OpenDOSa).
Bede bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedzi.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl