Re: Co z pierdzacym LIVE'm?

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 11:05:08 MET

Wojciech Nowakowski <wojnow_at_rak.krakow.pl> napisał:
> Mam dwie plyty na VIA, dwa SBLive! - na jedyn zestawie tak jest, na drugim
> nie... Ktos pisal kiedys o problemie wraz z karta graficzna na S3... Czy to jest
> dobry trop?

Nie do końca... u mnie z S3 nie pierdziało... pierdziało po wsadzeniu TNT2,
ale pomogło wyłączenie UDMA dla DVD (dyski dalej chodzą w UDMA).
Konkluzja: nie ma reguł... :))) przykładem na to niech będzie to,
że prawie wszystkim nie działał live w dosie na VIA - a u mnie jak raz
działał od początku (Liveware 1, 2, 2.1 i 3).

> Pozdrawiam

> wn

Pozdrawiam,

--