Podkrecanie cel400

Autor: CzeKaN (mczekan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 08:43:28 MET

Czesc!
Probowalem juz kilkakrotnie podkrecic mojego Celka 400_at_450, 500, 600
ale skutek jest ten sam tj, rozsypuje sie dysk, gubi pliki w katalogu
windows i robi sieczke w plikach startowych co prowadzi do ponownego
instalowania systemu.
Moj sprzet:
Plyta Gl. :Abit BH6 v1.1
Procesor: Celeron 400
Dysk twardy: Seagate Medalist ST38420A Ultra DMA/33
PamiecRAM: 32Mb 5ns PC66 + 32MB 5ns PC100
System: Win98
Karta grafiki: Intel 3D 8MB
Dodam iz sprzet po podkreceniu (FSB 75x6=450) odpali sie raz.
Mam zainstalowanego MBM 4.12, temp. procka byla w normie, tak jak przy 400
tj, po 30 minutach 33-34 stopnie.
Chlodzenie przy procku wentylator+radiator, wentylator przy zasilaczu +
dodatkowy wentylator wdmuchujacy powietrze do srodka.
Po restarcie patrz poczatek listu - przeinstalowanie windowsa.
Pozdrawiam
CzeKaN mczekan_at_poczta.onet.pl