Re: voodoo 3

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 06:42:31 MET

"Wojciech Puchar" <wojtek_at_from.pl> wrote in message news:951081834.504803_at_from.pl...
> nie znam sie na akceleratorach 3D itp. ale w 99% przypadkow nie widac
> roznicy. widac przy dokladnym przygladaniu sie zdjeciu ale w grach jest
> animacja wiec tym bardziej nie widac tego
> moze byc roznica przy ciemnych pomieszczeniach i jesli nie ma g.correction

A gówno prawda (za przeproszeniem). Mam Voodoo2 i TNT2 i jest
duża różnica (widoczna gołym okiem w grach) już w trybie 16bitowym
z powodu ditheringu (czy jak to się tam pisze).
A jak się pobawisz ustawieniami jasnoœci w opcjach gry (tzn. dasz za dużo)
to pod Voodoo robi się kompletny bajzel na ekranie - powstajš straszne
przebarwienia a na Rivie jest wszystko ok.
Polecam poszperanie w internecie, parę razy były robione porównania
jakoœci obrazków Voodoo vs Riva. A najlepiej to odwiedzić jakiegoœ
kolegę z Voodoo i przekonanie się na własne oczy na gierkach typu
Kingpin, Quake2, NFS-HS.

A Pozdrawiam :-)

Jacoj - Jacek Jakubowski
e-mail: jacoj_at_poczta.fm