Odp: Co z pierdzacym LIVE'm?

Autor: Jerzy Baryliszyn (jurandos_at_korel.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 14:33:01 MET

Użytkownik Marcin Karbownik <makarbo_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:389dbd3c_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik alacak <puk_at_unet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:87bstd$jid$1_at_druid.ceti.com.pl...
> >

> 100 % chipset VIA (wiem z autopsji)
> 2 wyjscia:
> - wylacz udma i nie zmieniaj plyty
> - zmien plyte np. z chipsetem BX
> Ja zmienilem Epox mvp3-58c na bp6 i zadnych trzaskow.
> Przykro mi ale taka jest brutalna prawda ;(
>
> Marcin

Czesc!
Dla plyt z chipsetem via trzeba zainstalowac suplement, ktory znajduje sie
przewaznie na plytce dolaczonej do plyty glownej. Pozniej juz nie pierdzi,
takze problem jest do opanowania bez wymiany plyty.
Jerzy Baryliszyn
jurandos_at_korel.pl