Re: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 02:35:18 MET

Wojciech Puchar wrote:
>czy ktos na tej grupie nie ma najnowszego 3dfx'a , pentium III,gigabajtow
>ramu itp i NIE uwazza ze ma slaby sprzet ?

jest ktoś taki :)

>ja mam pentium 100,32MB RAM i jakos nie narzekam na brak mocy i NIE
>ZAMIERZAM zmieniac na szybszy nawet majac mnostwo pieniedzy

ja mam w tej chwili Cyrixa 6x86 166+ z 24MB RAM, dwa dni temu dokupiłem
mojemu komputerowi tuner telewizyjny i choćby to jest powodem do wymiany
procesora+płyty na szybsze
zgadzam się, że te wszystkie dzieciaki podniecające się cenami i osiągami
sprzętu są po prostu żałosne, ale z drugiej strony - nie możesz wymagać,
by każdemu wystarczał p100, ty pewnie przez większość czasu pracujesz
w trybie tekstowym, pod X-ami masz FVWM i uruchamiasz tam co najwyżej
swoje programy napisane z Xaw3d, albo jakiś gnuplot... nie każdy
ma takie wymagania
mi aktualny sprzęt raczej wystarcza do gier (FreeCiv, roguelike, starocie
z Atarynki), słuchania mp3 no i kompilacji programów ;-) ale po trzech
latach w końcu go wymienię - i jak zwykle będzie to prawie najtańszy
z dostępnych modeli (miał to być K6-3, ale chyba przestali produkować,
więc poczekam i kupię coś jeszcze taniej...)