Re: Koledzy pomozcie

Autor: Jacks (jacks_at_pascom.com.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 02:13:40 MET


Usun połączenie z tpsa a potem utwórz je ponownie , jeśli nie pomorze to
usuń też wszystko co związane z siecią i zainstaluj ponownie - powinno
pomóc.
                                                        jk
Użytkownik Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38b00695_at_security.net.pl...
> > Mam taki problem i nie moge sobie poradzic.
> > Podczas laczenia sie do internetu przez TP SA wszystko przebiega
> > prawidlowo, modem laczy sprawdza sprawcza hasla i OK.
> > Protokoly SMTP i POP ustawione prawidlowo porty,przerwania tez.
>
> A DNS masz wpisane?
> --
> Aktualnie moją ulubioną piosenką jest:
> Summoning - "Over old hills".
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:45:18 MET DST