Jaki modem ISDN?

Autor: Pealoo (pealoo_at_free.poltronic.net)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 01:04:32 MET

Cześć.
Mam mały dylemat - jaki modem ISDN wybrać(wewnętrzny)? Chciałbym kupić
modem, który spokojnie ruszy na iP100, będzie mógł działać 20h/dobę no i
żeby był tani ;-))). Fajnie też, gdyby działał pod Linuxem (niekoniecznie).
Słyszałem, że Asmaxy internal nie są najgorsze. Jede koleś mi coś też mówił
o Requestach. Kompletnie nie mam rozeznania ani doświadczenia. Co byście mi
polecili?
Z góry dziękuję.

--
                                           Pealoo