Re: Oprogramowanie do obrobk tekstu

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 00:31:34 MET

> Mam pytanie odnosnie zeskanowanego tekstu.
> Czy istnieje oprogramowanie umozliwiajace obrabianie zeskanowanego tekstu.
> W tym momecie mama na mysli czy jezeli zeskanuje jakas kartke to bede mogl
> zmniejszac litery zmieniac czcionke i.t.p..
> Jezeli ktos z grupowiczow zna nazwy programow i gdzie je dostac to bardzo
> prosze o odpowiedz.

Musisz uzyc programu do rozpoznawania tekstu ze skanow - OCR.
Np ReadIris czy Recognita czy Caere Omnipage- one 'sczytaja' tekst do
normalnego pliku i bedziesz sobie mogl w niem dlubac do woli.
Ale to nie jest skuteczne w 100%, tzn czasem sie robia bledy z powodu
zlej jakosci papieru czy cos..

--
Aktualnie moją ulubioną piosenką jest:
Summoning - "Over old hills".