Odp: Problem po 14.02.2000

Autor: Andrzej Fic (swistak_at_data.home.pl)
Data: Mon 21 Feb 2000 - 00:01:33 MET

Drogi Panie Kolego widze, ze naczytales sie o pluskwie milenijnej w
Pc-komputer lub innym tego typu yntelygentnym czasopismie podobnych bzdur.
Podejrzewam, ze nie posiadasz sprzetu wyprodukowanego przed 1990,a i
oprogramowania nie masz starego. No coz radze ci sformatowac dysk i ponownie
zainstalowac Windowsa(radze sie zaopatrzyc w 98 SE-jest stabilniejszy).Radze
takrze zainstalowac ci program antywirusowy i sprawdzic dysk(i).Mozliwe, ze
sciagnoles sobie wirusa.
            Pozdrawiam
        Andrzej Fic
        swistak_at_data.home.pl

Użytkownik Warek <apktav_at_isn.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WuEr4.15436$G3.413555_at_news.tpnet.pl...