Re: Outlook Express

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 23:38:02 MET

"Dempsey" <dempsey_at_polnet.cc> wrote in message news as follows:
> CZy jest sposob, zeby zmusic OUTLOOKA EXPRESS do odbierania tylko tytulow
> konta, bez odbierania listow?
> CZasami szlag mnie trafia jak czekam az odbierze jakas kilkumegabajtowa
> przesylke, dlatego chcialbym wybrac tylko niektore rzeczy do sciagniecia,
> reszte zostawic "na pozniej".

z tego co zauwazylem to w message rules mozna
np. okreslic, ze jesli mail ma zalacznik, albo rozmiar zalacznika przekracza
pewna wartosc to OE to np. nie sciaga, albo od razu usuwa z serwera.
Natomiast dokladnie to o co ci chodzi
(podglad naglowkow i np. paru pierwszych linii oraz mozliowsc usuniecia z
serwera)
ma ICQ od wersji 99b 3.19

Roger