Re: Odp: Sterownik UDMA dla Barracudy?

Autor: Firemans (firemans_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 21:01:02 MET

The Habu Xorph wrote:

> Jaka masz plyte?
> Zrobiles autodetekcje?
>
> Ja na BP6 z kontrolerem UDMA66 i Barracuda 13GB mam transfer na poziomie
> 20-27MB/s w zaleznosci od partycji (FAT16 lub NTFS)

Zrobilem.Plyta Soltek SL62B na intelowskim BX'ie. Bios rozpoznaje dysk
poprawnie i podaje jego nazwe STxxxxxxx.Windoza juz nie.
Niestety nie mam kontrolera ATA 66. Plyta obsluguje tylko UDMA 33.
Czy to moze byc przyczyna? Nie chce kupowac osobnego kontrolera ATA 66 , gdyz
niedlugo chyba zdecyduje sie na nowa plyte na chipsecie i820 (przy cenach
kontroler+kabel ca.200 zl jego kupno jako osobnego urzadzenia nie ma chyba
wiekszego sensu - lepiej kupic nowa plyte)
Firemans