Odp: Problem z SB

Autor: Dempsey (dempsey_at_polnet.cc)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 20:49:13 MET

Użytkownik Starfire <starfire_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EjXr4.17313$G3.468759_at_news.tpnet.pl...
> Mam pytanko ile wyjsc na kolumny ma karta SB live 1024? Chodzi mi o wersie
> OEM
2: na prod i na tyl
> Czy wzmacniacze i miniwieze np. philipsa maja kilka wejsc?
NI KUPUJ PHILIPSA!!! TO ZLOM CO SIE PSUJE!!! dobrze ci radze
> Tzn chce sobie kupic ta karte i wieze jakas z DD to jak mam to podlaczyc?
Jesli bedzie
> tylko jedna wejscie?
Dolby Digital jest przesylany albo przez kabel Stereo (2 cinch) zakodowany,
albo cyfrowo 1 kablem. Jesli podlaczysz SB z wieza z dekoderem DD to bedzie
ona dekodowac go (tylko mosi byc ustawiona DD bypass w sterach SB). Mozna
tez polaczyc wieze z SB poprzez WYJSCIE cyfrowe SBLive!1024
>Czy ta karta ma wejscie cyfrowe dzieki ktoremu bedzie
> mozna podlaczyc DVD?
Jesli zewnetrzne to nie. Na sledziu (KARTY!) jest tylko wyjscie cyfrowe.
Jesli wewnetrzny DVD (DVD-ROM) to tak. SBLive! ma wewnetrzne cyfrowe wejscie
SPDIF

> Pozdrawiam

Nawzajem :)

(dopiszcie cus, jak cos skwasilem bo moglem :))