Re: Problemy z poskladaniem ----abit be6+cel433+128ram

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 20:26:41 MET

pawel napisał(a) w wiadomości: <88pdpg$ql0$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Marq napisał(a) w wiadomości: <38b155d8.1324505_at_news.corecomm.net>...

>tzn. jakie ustawienia ?
>mam quantuma na udma 33 i podpiety na ide1 probowalem podpiac tez do
>kontrolera 66 bo jak wypisane w instr. jest backwords compatibile ale bylo
>to samo, oczywiscie tez w udma 33
jeszcze jedno -dociskania przewodow tez probowalem , rozne tasmy sygnalowe
tez .
Probowalem tez ustawien na trybach nizszych pio 4 pio2 ale nic to nie
dawalo.
Po kolei instalowalem urzadzenia tzn. minimalna ilosc urzadzen - tylko
grafika (PCI).
w biosie ustawialem rezerwowanie IRQ for vga i za drugim razem bez, ciagle
to samo.
Zreszta wszystko idzie prawie OK do momentu instalowania roboticsa.
Gdy dam wykrywanie i wykryje go jako standardowy to sie momentalnie wywala.
Jak podam driver z dyskietki USR to jest OK do momentu instalowania wave
device for modem a potem pad. Cos z tym nie tak bo przy kazdym uruchamianiu
windy znajduje wave devic.....i poszukuje sterownika i tak za kazdym
restartem jakby nie pamietal ze juz ma taki sterownik. Najwieksze
osiagniecie to bylo pobranie poczty i zwis w momencia pociagniecia grup jak
zaczal ciagnac pl.comp.pecet to momentalny zwis nawet klawiatura nie dziala
tylko hard reset.
Dodam ze na wszystkich innych ten modem nie ma problemow mozna go dac jako
standardowy jako 28 i wszystko OK. Jak sie da oryginalny driver to jest jako
u.s.sportster i zadnych dodatkowych problemow.
Aaaaa probowalem tez zmienic na com4 i tez te same objawy.
Ale sie rozpisalem......
dzieki