Re: 3D MARK 2000

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 18:11:31 MET

Użytkownik Kynek99
> Mam problem, bo podczas wyświetlania DEMO komp zawiesza mi się, i nie
wiem
> co jest przyczyną
> tego, jeśli ktoś wie o co mu chodzi to niech napisze.
> Mam K6 2- 450 Mhz, 128 MB RAM, Velocity 100.

Mam K6 2-450 Epoxa z 2MB cache 128PC-100 VoodoII 12MB
i 3D Mark2000 z Entera zawiesza mi sie na benchmarku 'adventure'
przewaznie jak kamera jedzie wzdluz brzegu i wjezdza w brame.
W98PL DX7 -wywala mnie z programu

Poprzednio zawieszalo mi sie to na tym samym sprzecie tylko
na plycie ASUS TX97E i W98EngDX7 (tylko restart leczyl)

Na Rivie 128 4MB chodzi ok.

Bigkret