Re: Re[2]: Ceny pamieci tendencje. Mieszanie 66 z 100 da rade?

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 16:17:49 MET

Użytkownik Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk.usenet_at_gorilla.com.pl>

> g___o prawda
> Sam miałem 64MB i to nawet nie w VXie, ale w sędziwym HX.

to ze wykreslisz troche literek poziomu twojej kultury nie podniesie
zreszta nie pierwszy raz zwraca ci ktos uwage prawda?

> +gówno prawda. są stery dla linucha i legacy-drivers dla dosa.
>
> Proponuję kurs szybkiego czytania. Bo kultury chyba nie
> ma sensu :>

chyba znowu nie doczytales chodzilo o 32MB SDRAM PC-100

-do HX SDRAMy -tak -ciekawe gdzie je wcisniesz

-do VX modul 64MB SDRAM - podaj jakas plyte
wg specyfikacji Intela VX obsluguje max 4Mx64 w jednym slocie
co daje 32MB a ogolnie max 128MB

Bigkret