Re: Stara płyta do pentium i mmx

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 13:16:28 MET

Maciek Wiśniewski napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>
>Mam plyte kupiona razem z p75 kiedy to byl jeden z szybszych procesorow.
>Wlasnie w padl mi w rece p200mmx, moge go tam wsadzic? Czy trzeba odstawiac
>jakies numery jeszcze?

Wiesz, na jakim ukladzie jest zbudowana ?
Masz instrukcje ?
Jesli nie/nie to jest problem. Poszukaj zworek do zmiany napiecia procesora.
Powinny sie dac ustawic na tzw. dual voltage. Jesli sie da, to sa szanse, ze
pojdzie. No a poza tym, to odrebna kwestia jest mozliwosc ustawienia
3x66MHz...
Uklady, na ktorych NIE chodza MMXy to np. Intel 80430FX i Intel 80430NX
(baaardzo stary - raz widzialem cos takiego). Na 80430HX, VX, TX chodza. Na
innych tez (nie jestem pewien SiS-a, ale chyba chodzily).

---
Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl