Odp: kto jeszcze nie oszalal?

Autor: Lesio (lesio_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 17:17:25 MET

Użytkownik Wojciech Puchar <wojtek_at_from.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:950958028.868888_at_from.pl...
> czy ktos na tej grupie nie ma najnowszego 3dfx'a , pentium III,gigabajtow
> ramu itp i NIE uwazza ze ma slaby sprzet ?
>
> czy ktos tu jeszcze nie oszalal?
>
> ja mam pentium 100,32MB RAM i jakos nie narzekam na brak mocy i NIE
> ZAMIERZAM zmieniac na szybszy nawet majac mnostwo pieniedzy
Zapomniales dopisac ze niez uzywas win 98 lub NT z IE 5, Ofiice 97 lub 2000
twoja najnowsza gra (jezeli czasami grywasz) to Quake I ;-)
Jezeli uzywasz nowe programy to masz naprawde duzo cierpliwosci.
Z drugiej strony tez dziwi mnie ped niektorych osob ku nowosciom
np. wymiana cel366 na PIII550 lub TNT2 na Geforce256.