Re: Dobry Monitor

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 07:01:17 MET

Maciej Machacz wrote:
> Ja mam odczucia dokladnie odwrotne - mimo wszystko Trinitron stoi na bardzo
> wysokim poziomie.
Jakosc obrazu to jest rzecz ktora powala na kolana na trynitronie...
druga ktora powala to sa te 2 "nieszczesliwe" paski na 17"... ale majac
doskonale ostry obraz mozna zapomniec... 2 dni temu moj 2.5 letni ibm
m55 zjechal z tego swiata w oparach dymu i smrodu i zdecydowalem sie na
View Sonic PF775... monitorek naprawde rewelacyjny, zadnych
znieksztalcen obrazu, rozmytych rogow, ostry i wyrazny obraz ... oplaca
sie wydac troche wiecej forsy by moc wygodnie pracowac w 1280x1024
@85Hz, a jego max to 1600x1200 @77Hz... naprawde warty swojej ceny... no
i ma 3 lata gwarancji co dopiero teraz moglem docenic...

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca