FM-VSP56I

Autor: highway (highway1234_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 02:09:20 MET

Hej
FM-VSP56I, eksplodował mi na tej karcie jeden malutki scalaczek. Niestety ni
e mogę
odczytać jego oznaczeń, a chciałem pokusić się o naprawę tego modemu.

Czy ktoś z szanownych grupowiczów byłby tak łaskaw i odczytał mi te oznaczen
ia scalaczka?

Oznaczony on jest na druku jako "u17", a zlokalizowany na prawo od czterech
pionowo usytuowanych oporniczków. Mniejwięcej na godzinie 4-5 od procesora
Rockwell, prawie na środku karty. Ma osiem nóżek.

Jeśli by się dało zrobić byłbym bardzo wdzięczny.