Re: Do tow. Buraqa

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 20 Feb 2000 - 01:32:54 MET

> Dla sekretarki ?

Fajnie sie tak odpowiada bez podawania kontekstu, prawda?
Zapoznaj sie tez z emotikonami, bo ich nie rozumiesz.

> Powiedz mi jakim autem jezdzisz (jesli) ?

Felicia GLX

> Chyba ze te twoje 'opinie' to nie z autopsji.
> Bo twoje rady sa o kant d... roszczasc.

A kto ci sie kaze stosowac? Zadajesz idiotyczne pytanie,
dostajesz dobra odowiedz i masz pretensje ze cie nie stac.
Pozatym poczytaj archiwum grupy, i pokaz mi gdzie moja odpowiedz byla
bledna.

> Mozesz mi powiedziec po jaka cholere miec wiecej fps, niz wynosi
> czestotliwosc odswiezania monitora ?

Ze co? Wez, sprawdz kogo cytujesz, bo ci sie osoby pomieszaly.

> Jesli uwazasz, ze obraz w TV jest fatalny, to twoja sprawa.
> Lecz spiesze doniesc, ze ma on 25fps.

Tia...chyba Rubin.
I ty mowisz ze moje rady sa bez sensu...
Poczytaj jak dziala TV.

> Czlowieku !!!!!! Troche realizmu !!!!!!
> Nie kazdy moze wydac 10k na komputer !

Ty zadales pytanie
o komputer dla gracza, wiec je tutaj przytocze
wraz z moja odpowiedzia - jest ponizej.
I gdzie niby pisze ze ma byc 'oszczednosciowy'???
Pokaz mi tutaj 'speca od kart graficznych' z Vanta.