matrox+fly video

Autor: Jabba (jabba_at_promail.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 21:47:14 MET

Czy używa ktoś takiej konfiguracji ?
Mam mały kłopot z pogodzeniem tych dwóch urządzeń.
Jeżeli chodzi ustawienia irq to wszystko jest w porządku.
Dziwnie natomiast zachowują się programy obsługi tunera tv.
Oryginalny program o fly, czasami całkowicie zawiesza kompa.
Natomiast jeszcze dziwniej zachowuje się jtv, ten czasami chodzi przez jakiś czas dobrze, aby znów
wogóle się nie uruchamiać (zawiesza system podobnie jak ten oryginalny of tunera).

Nie wiem za bardzo za co się chwycić.
Musi to mieć związek z Matroxem, gdyż wcześniej programy te działały bardzo dobrze.

Mam płytę główną AT/ATX na chipie Sis 5600 i zastanawiam się czy nie może to mieć związku z dużym
poborem mocy przez Matroxa, a być może słabym zasilaniem AGP na płycie głównej ?

Za pomoc z góry dzięki.
Pozdrowienia

Jabba

mail: jabba_at_promail.pl