Odp: Kolejna sprawa - tym razem z Sound Blasterem PCI64 ...

Autor: Dempsey (dempsey_at_polnet.cc)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 19:15:16 MET

Qp SBLiva! bo to inna jakosc od tych gowienek (TANICH!) 64 i 128
(przepraszam wszystkich posiadaczy tych kart, ale...). Z SBLive! nie
powinienes miec klopocikow. Moj dosc juz leciwy komp (3 lata!!!) nawet nie
jaknal, tylko "lyknal" karte i wszystko tak chodzi, ze musze uwazac na szyby
;)). Te 64 i 128 to takie modele przejsciowe (z ISA na PCI). Zaraz po nich
Creative wypuscil SBLive!, ktorego jestem szczesliwym posiadaczem :-D

Użytkownik Sobi <sobi_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38aec131_at_news.astercity.net...