Odp: Cel 366@550

Autor: green jelly (kacpra_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 15:11:55 MET

> Wlasnie podkrecilem, niestety nie zastosowalem dodatkowego chlodzenia
opocz
> tego co mam (duzy wiatrak Tytan) - czy praca Celerona przy tej
> czestotliwosci moze grozic uszkodzeniem procka?
>
> PS System pracuje stabilnie.

no, skoro na standardowym chłodzeniu procek pracuje stabilnie, to możesz się
tylko cieszyć - raczej nic mu nie grozi...
ale dla wszelkiego spokoju odpal jeszcze np 3dmarka2K i np standardowy
benchmark (ale z powtarzaniem każdego testu 3-4 razy) jak to przejdzie to
jest spoko (ewentualnie sprawdź jeszcze kłakiem trzecim)
jeżeli zawiśnie to przynajmniej posmaruj procka pastą silikonową (to zresztą
zawsze warto i należy zrobić) i ew.
zeszlifuj (wytównaj) radiator drobnoziarnistym papierem ściernym (u mnie to
pomogło - 366_at_550 działa superstabilnie, na 616 niestety siada po kawałku
testu "helikopterowego")

pozdrawiam,
Kacper
---------- e-mail: kacpra_at_poczta.onet.pl ----------