Odp: kabel BNC czy warto?

Autor: green jelly (kacpra_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 15:10:26 MET

> mam creative TNT2U i philipsa brilliance 109. czy aby polaczyc karte
> grafiki z monitorem, karta musi miec tez wyjscie BNC?

nie musi

> czy warto zawracac sobie glowe kablem BNC? czy widoczna bedzie
> poprawa jakosci obrazu?

zdecydowanie warto - zdziwisz się jaka będzie różnica (tzn to trochę zależy
od tego jakiej jakości kabelek vga masz u siebie w tej chwili, ale u mnie
poprawiła się ostrość, zniknęły niewielkie odbicia jakie miałem, zniknęły
problemy ze zbieżnością)

pozdrawiam,
Kacper
---------- e-mail: kacpra_at_poczta.onet.pl ----------