Re: Nowy WinAmp

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 07:20:33 MET

On Thu, 17 Feb 2000 15:20:55 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:
>Sama kosmetyka. Jak komuś działa 2.5, to może sobie nawet podarować
>ściąganie i instalowanie.

Mi działa jakby oporniej.
Suwaki wolniej reagują.
Inna sprawa, że mam wolny sprzęt.

>Nie jest natomiast gorszy -- ma poprawione
>kilka drobniutkich pluskw, na które swoją drogą nigdy się nie nadzia-
>łem,

Ale jednego w dalszym ciągu nie poprawili (kasowanie plików z dysku za
pomocą playlisty).
Dla mmnie jest to dosyć ważne, a jakoś nie mogę się zebrać aby im to
wysłać (nie wiem jak im to wyjaśnić po angielsku...)

> i dodatkowo kilka jakichś drobniutkich dodatków (np. WinAMP
>agent -- nie wiem, po co to, i czy tego nie wyłączyć, bo się samo
>ładuje na starcie systemu :)

Wyłączyłem od razu, po co ma zwalniać system i opóźniać jego
ładowanie.

--