Odp: kabel BNC czy warto?

Autor: JazzyJeff (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 02:14:07 MET

nie wiem jak z polaczeniem do karty (chyba nie trzeba specjalnej). Co do
jakosci obrazu, to polepszenie uzyskuje sie poprzez lepsze parametry
elektryczne kabla. Jest on w jakis sposob ekranowany, wszelkie zaklocenia po
drodze nie maja wplywu na kabel BNC.

--
"You jump, ..I jump"
Użytkownik Wojtek <wojwyz_at_lg.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych