Odp: brak literek w faxach wysylanych z Worda

Autor: wicio (wicio_at_lublin.cc)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 16:19:47 MET

Użytkownik Maciej Matuszczyk <maciomat_at_mp.po> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88j4jf$1h3$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Na faxach, ktore wysylam z Worda [...] mam kwadraciki.
[...]
Miałem kiedyś podobny problem z Zoltrixem. Brak jest, prawdopodobnie,
odpowiedniego wpisu w rejestrach.
   W edytorze rejestrów otwórz klucz:
HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/MICROSOFT/OFFICE/8.0/WORD
W otwartym kluczu WORD znajdź klucz o takiej nazwie jak drukarka
drukująca do modemu (nie do fizycznej drukarki!. Sprawdź w
Start --> Ustawienia --> Drukarki".)
Jeśli go nie ma to go utwórz.
Podświetl nowo utworzony klucz
Z Menu wybierz Edycja/Nowy/Wartość ciągu
Nazwę wartości - "Nowa wartość #1" -zastąp nazwą wartości - "Flags"
Podświetl nazwę wartości - "Flags"
Z Menu wybierz Edycja/Modyfikuj
W pole wartości wpisz - "8192"
( Pisz bez cudzysłowów - chciałem tylko wyróżnić nazwy)
Powinno działać.
Ja mam inne oprogramowanie i inny modem, ale zasada jest chyba ta sama.

--
wicio_at_lublin.cc