Re: !pl.comp.pecet

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 23:15:06 MET

Lukas napisał(a) w wiadomości: ...
>Gdzies w madrym pismie wyczytalem ale niestety to jest prawda ze drukarka
>korzysta z procka kompa chyba ze ma wlasny.Im szybszy procek tym drukarka
>bedzie szybciej chodzila.

Hmm... , może masz rację, ale ja mam PII400 96RAM więc to raczej nie jest
mało, a mimo to Winda ma czkawkę. Tyle, że żyć to naprawdę nie przeszkadza,
powiem więcej: kiedyś drukowałem dość sporą ilość ofert materiałowych, nie
miałem co robić, a uruchomienie w tym czasie np. Baldura nie wchodziło w
rachubę, więc włączyłem pasjansa Solitaire /widzicie do jakiej desperacji
może nuda doprowadzić;) /. Nigdy nie zapomnę punktacji końcowej - 6800!! I
to dzięki tej czkawce:) Pokazałem to matce /nie mówiąc oczywiście co mi
pomogło:) / i biedna od tamtej pory usilnie stara się mnie dogonić:))

--
Pozdrawiam, Jarek M.
marten_at_gronet.pl