Re: overcloking celerona

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 21:43:47 MET

"Wojtek Frabinski" <wojtekfr_at_alpha.net.pl> wrote in message news as follows:
> Mam Celerona 433 na Abit BE6 v2. Jak rozsądnie można by go "dopalić"?
> Czy zwiększać mnożnik i magistrale?

Zwiekszajac FSB i ewentualnie napiecie
mnoznik jest zablokowany

> Czy grozi to czymś dla dysków (Seagete Baracuda 20GB + stary Seageta
> Medalist 2,5GB)?

Przy tych FSB, dla ktorych taktowanie PCI bedzie duzo wyzsze
od standardu ( 33 Mhz ) i w trybie UDMA, mozesz miec klopoty
(od mielenia dyskiem, zacinania sie myszki, az po utrate danych)
Tego poblemu nie ma na standardowych FSB = 66, 100, 133
i jesli na sztywno ustawisz taktowanie PCI
Stare seagate'y mialy z tym problem w UDMA i fsb =83.
Nie wiem jak nowe ( Baracuda )
Roger