Re: ServeRAID-3HB z DELL-em PE2200?

Autor: Sebastian (sebek_at_alpha.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 19:15:09 MET

wiem ze IBM ServeRaid dziala ze zwyklymi skladakami ale nie wiem czy
konkretnie 3HB. Dziala napewno w NetFinity 5000 :). Mozesz taki kontroler
wypozyczyc od IBM-a i sprawdzic w tym serwerze. Najwarzniejsze zebys mial
plytki konfiguracyjne tzn. SoftwareGuide i HardwardGuide, bez nich nie
zainstalujesz zadnego systemu. Zasade znasz botojesz sie z HardwarGuide
synchronizujesz dyski, potem softwareGguide wybierasz system i jedziesz.

Spotkalem sie z takim skladakiem i zwyklymi dyskami SCSII (bez hotswapu)
Dzialalo to calkiem niezle. wiec wydaje mi sie ze z delem tez bedzie dzialac
chociaz te ich wynalazki potrafia sie poklocic ze wszystkim.

Sebek
sebek_at_alpha.pl

Użytkownik Grzes <grzes_at_ahold.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38ad3fed.200267509_at_195.150.25.25...