Windows 98 SE i nagrywarka

Autor: Paweł Jońca - pejot (studio_at_pejot.com.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 15:46:08 MET

witam,

Mam problem z nagrywarka, od jakiegos czasu NIC nie moge zrobic (nagrac).
Nie wiem czy ma to zwiazek ze zmiana systemu (NT4 > 98SE - nie pytajcie
dlaczego :), a moze padla nagrywarka.
Chodzi o model HP CD-Writer Plus 7200i.
Nagrywam (znaczy... probuje nagrac) przez DirectCD.
Wymienilem juz chyba wszystkie mozliwe sterowniki i firmware na nowe...
DirectCD 2.5d, firmware 3.01

objawy:
nagrywarka jako zwykly cd dziala i jest widziana poprawnie w systemie,
DirectCD instaluje sie bez problemu, problem pojawia sie przy formatowaniu
CD-RW i podczas nagrywania CD-R - po minucie pojawia sie komunikat o
niemozliwosci skopiowania jakiegos pliku i plyta jest do wyrzucenia.

Jesli ktos wie o co chodzi - prosze o pomoc.

pozdrawiam,

--
P a w e ł    J o ń c a
s t u d i o   P E J O T    http://www.pejot.com.pl