Re: Odp: Odp: Rozszerzenia plikow.

Autor: Sławomir Kulesza (colage_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 13:50:18 MET

"[RooX]" wrote:

> Otóz poszedlem szukac zaraz po rozlaczeniu i okazalo sie ze nie znalazlem,
> jednak kumpel twierdzi ze byl to program z jakiejs plyty CHIP-a.

Więc trzeba było najpierw poszukać, a dopiero potem klepać post.

> A tak na marginesie to powiadomilem ze jest taki program.

I co z tego? W dodatku napisałeś, że masz go gdzieś na swojej blasze, więc skšd
można było wiedzieć, że go sam nie napisałeś?
Zresztš, co to pomogło gościowi, który potrzebował pomocy? Przecież nawet nie
byłeś w stanie mu go podesłać.

> A propos "pisania dla samej chęci zaistnienia" to spojrz na swoja wiadomosc.

Zwróciłem Ci tylko uwagę - kiedy na liście pojawia się tyle postów, należy robić
wszystko, aby wyeliminować posty pierdołowate i nic nie wnoszšce, inaczej lista
pl.comp.pecet zmieni się w pl.comp.pieprzenie_o_niczym (możesz sobie takš sam
założyć).

> Poza tym kazdy text to dyskusja, a jesli przeszkadza Ci "szum informacyjny
> spojrz na wiadamosc o temacie "a"

W dyskusji należy dbać o to, żeby za bardzo nie odbiec od pierwotnego tematu
(czego się, niestety, nie ustrzegliśmy - mea culpa).
Niech Moc będzie z Tobš!
S.