Odp: Chip czy Enter?

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 09:56:54 MET

> Ktore testy sa lepsze?

Ja tam w zadne testy nie wieze. kiedys chwalili S3 Virge. Jaka to rewolucja
itd. No wiec kupilem. I bylem glupcem.
W miesiac pozniej gazety powoli zaczynaly pisac jaki to Virge jest do d.py.
Mialem 2 gry, ktore virge akcelerowal (oprocz tych firmowo dostarczonych).
Byly to : Syndicate wars (tylko pod dosem, bo pod winda nie dzialala
akceleracja). Oraz Monster Truck Madness, gdzie nawet dalo sie wlaczyc pod
winda Virga jako akcelerator, ale gra mi chodzila wtedy wolniej i na dodatek
wygladala 3 razy gorzej (np pyl byl na czarnym tle zamiast na
przezroczystym)

Jesli juz masz ufac testom, to sklaniaj sie raczej w strone gazet o grach.
Tam sa testy robione w konkretnych zastosowaniach (np karty graf.->gry).

Buff aka Michal Talaga

ps
jedyne sluszne testy sa robione wlasnorecznie w domu, lub robione przez
znajomych.