Zwisy komputera

Autor: Michal Talaga (michal.talaga_at_bcc.com.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 09:48:21 MET

Czesc!

Od pewnego czasu dosc czesto wiesza mi sie komputer. Najczesciej pojawia sie
niebieski ekran z bledem w jakims *.vdx (np vserver.vdx). Czasami po prostu
zamykaja mi sie aplikacje z komunikatem bledu typowym dla windows, gdzie mam
do wyboru zamknij lub szczegoly. Czasami po prostu gra mi sie wylacza.
Nasilenie problemu wystapilo po zakupie plyty TXpro i procesora P200MMX.
Poprzednio mialem HX i Cyrixa 166+, gdzie tez czesto wychodzilo mi bez
zadnej przyczyny z gry, ale niebieski ekran sie nie pojawial (a moze po
prostu nie mialem okazji go zobaczyc, bo ten komp, to wlasciwie jest rzadko
przezemnie uzywany).
Konfiguracja komputera wyglada tak
Plyta i proc jak wyzej (raczej sa dobre, bo od kumpla, ale nigdy nien
wiadomo)
32 ramu, Simm (moze tu tkwi problem, bo sa to rozne pary, kupowalem
pierwotnie jako zestaw, wiec nie decydowalem o tym co jest w srodu :((. Juz
wiem, ze zestawow sie nie kupuje :)))
2 GB dysk Quantum, o ktorym wiem, ze jest walniety, bo jak wloze go do 2
komputera i cos na niego przegrywam z innego dysku to bardzo czesto wiesza
mi caly komputer, jak zrodlem jest cd 16X to wszystko jest ok.)
Acha, dysk ma juz swoje lata. Chyba ze 3.
Karta graficzna S3 Virge (zwykly)
Voodoo 2 diamonda
Karta muzyczna Vibra 16, o ktorej mi powiedziano wiele, i podobno tez moze
wieszac kompy.

Wiecej grzechow nie pamietam.

Co w czym moze twkic problem?

Michal Talaga aka Buff

Ps
Sprawa jest dla mnie dosc istotna, bo nie wiem czy scigac kolege za zla
plyte :>>