Re: Skaner ARTEC 1236USB

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 09:00:39 MET

"Jarek Dąbrowski" napisał(a):

> Firma Artec jest O.K., ale ten model pracuje w technologii CIS, która
> jeszcze jest niedopracowana (w sumie troche lipna). Zainteresuj się
> skanerami tej firmy, ale modelami CCD, jak np.ARTEC AM 12 U PLUS - jest
> super (ja go mam i jestem z niego bardzo zadowolony).
> Użytkownik Szczurek <szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:38A90515.C7E668B7_at_itots.ch.pwr.wroc.pl...

Pytalem o ten skaner bo po prostu ktos mi taki sprezentowal i powiem
szczerze ze jak na razie sprawuje sie rewelacyjnie. Zarowno jakosc tekstu i
grafiki
jest niesamowita jak na ta cene skanera (na gieldzie ok. 400PLN). Idealnie
odzwzorowane kolory, tekst przy skanowaniu juz w niewielkiej rozdzielczosci
jest swietnie widoczny, poza tym ciekawy interfejs sterownikow, no i USB !!!
:)))
Jak na razie wszystko jest ok i jestem zadowolony.Jak cos bedzie nie tak to
go
po prostu opchne.
Pozdrowienia.