pilot od karty TV i nowy komp

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 08:25:04 MET

Kupiłem nowego kompa i pilot od karty TV przestał działać. Przełożyłem
karte TV do innego slotu. Win98 to wykryło, ustawiło sterownik i pilot
zaczął działać. Dzisiaj włączam kompa i pilot nie działa. Przełożyłem
karte z powrotem do starego slotu. Tym razem karta w ogóle nie
działała. Skasowałem i zaistalowałem na nawo sterownik. Pilot dalej
nie działa, a uruchomienie programu od TV daje blue screen. Znowu
przełożyłem karte do drugiego slotu i wszystko (razem z pilotem)
działa. Tylko na jak długo. O co tu chodzi?
Sprzęt AverTVCapture bt848, Abit BE6-II, win98

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl