Dziwne zwisy kompa...

Autor: Tomasz 'KraK' Krakowski (krak_at_katowice.banpol.com.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 08:18:10 MET

Witam,
Pisze tu z nastepujacym problemem : zakupilem kompa- myslalem szybsze toto
bedzie, nie bede z tym mial problemow tyle co ze starym itd itp.- a tu
klocek. W niektorych gierach ( a konkretnie demach :swat 3,rainbow 6,thief
gold i kilku innych) komp w losowym momencie mi sie sypie, tzn. przestaje
reagowac na klawisze, akcja staje ale muzyka jest. Hmm... kombinowalem,
odpalalem to bez zadnych programow w tle, zagladalem do biosu czy nie ma
jakichs podejzanych ustawien ( fakt ze wiele sie na tym nie znam ),
defragmentowalem dyski, odpalalem giery przy minimalnych wymaganiach... I
NIC. Moze problem jest trywialny lecz pomysly mi sie skonczyly ( chyba ze to
wina np procka lub karty wiec nic z tym nie zrobie).
Jesli ktos by mial moze jakies sugestie to byl bym wdzieczny za odpowiedz.
Acha :
amd k6 2 450
128 ram
voodoo 3 3000