Odp: Vodoo2 i problem z oknem: Własciwosci ekranu

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 23:22:50 MET

Użytkownik Tomi <tomi_at_by.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:B_eo4.7154$34.235617_at_news.tpnet.pl...
> Czy ktos mial/przerabial taki problem ? Sprawdzilem na dwoch Vodoo2, z
> roznymi kartami 2D, sterownikami do Vodoo2, DirectX...
> Po zainstalowaniu dopalacza ( 440BX/Win98) i probie wejscia we wlasciwosci
> ekranu nic sie nie dzieje - okno nie otwiera sie - pod trzema goracymi
> klawiszami pojawia sie rundll32, a system zamula sie (widac po szybkosci
> otwieranych okien. Po zamknięciu rundll32 system wraca do normalnej pracy.
> Dodam jeszcze, ze dopalacze sa sprawne - dziala Quake2, Final Reality i
inny
> soft.
> [...]
Yo!
Też tak miałem. Przed zagraniem w jakąś grę właściwości voodoo działały OK,
ale gdy
chciałem to odpalić po grze to jak dawałem właściwości ekranu->voodoo2 to
następował zwis
windy = zamrożenie ekranu, myszy i musiał nastąpić Reset. Było to na etapie
direct 6-6.1. Od paru
miesięcy mam direct 7 beta do voodoo2 i efekt ten zniknął. Ale ogólnie sądzę
że to może też
być wina powłączania różnych opcji w properties od 3dfx'a
/hard&soft: win95osr2, v2 12Mb, VxPro, AmdK5/

Kosiarz