Odp: directx a odswiezanie monitora

Autor: RAF (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 23:13:13 MET

DirectX pobiera odswierzanie z ustawien karty grafiki. musisz w windowsach
powybierac wszystkie potrzebne tryby (ustawic je chociaz raz na sekunde).
Pozniej w grach odswiezanie bedzie takie jak sobie ustawiles

--
"You jump, ..I jump"
Użytkownik Centus <centus_at_mail.icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych