stara płyta i dysk ATA66

Autor: maciej (maciejs_at_interbit.pl)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 22:20:33 MET

czesc

stalem sie szczesliwym posiadaczem 10G dysku (Seagate Medalisk)
i myslalem ze moje problemy z miejscem sie skoncza. fakt teraz mam troche
swobody ale:

    sa problemy z archiwami tzn. instalki, ktore sa samorozpakowujacymi sie
archiwami np pathe nie daja sie rozpakowac podaja blad cytuje: ...header
corrupt. possible cause: bad disk or file transfer error- koniec cytatu.

mam plyte asusa 440bx
sciagniety programik do seageta przestawil mi dysk na ATA33 ale tez nic nie
pomoglo.

pozdrawiam

maciej