Odp: Seagate - best of all czy tylko pozory ???????????

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Thu 17 Feb 2000 - 21:38:23 MET

Użytkownik ADam <piesiu_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:88hlat$s4j$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czy SEAGATE to taka naprawde zla firma ? O statnio w CHIPie dysk SEAGATE
> BARACUDA ST320430A ( 20Gb) byl na pierwszym miejscu w rankingu.
>
> Albo CHIP klamie i testerzy sa debilami, albo korupcja w CHIPie, albo
> niektorzy na tej grupie maja zajoba i mysla ze SEAGATE to badziew ktory
> psuje sie po pol roku.
>
> Prosze !!!! Niech ktos powie mi czy ten SEAGATE BATACUDA IDE 20Gb jest
godny
> kupna ????????????????????????
>
> z podr.
> piesiu_at_poczta.fm
Może i jest szybki - nie miałem czasu sprawdzać. Niemniej kulturę pracy ma
pod psem - bardzo głośny i strasznie się grzeje. Przekłamywał mi też dane na
płycie Abit BE6-II. Sprawdzałem dwa takie same dyski na dwóch płytach BE6.
Quantumy ani IBM nie sprawiały takich kłopotów. Może to akurat było winą
płyty, ale znamienne jest że tylko Seagate się wykładał. Z całkiem niezłymi
(podobno) Barracudami na SCSI ten dysk ma wspólną tylko nazwę, na którą miał
złapać klientów. Osobiście kupowałbym coś ze stajni IBM (te na 5400 rpm nie
są dużo droższe od Seagate) albo Fujitsu. O tych drugich wiem niewiele, ale
nie słychać na grupie żeby padały masowo, a w ogóle się nie grzeją i są
cudownie ciche.
Pozdrowienia
Wigwam